wynajem bez niespodzianek przemysław magnuszewski

Spokojny sen – w jaki sposób wynajem pozwala zwiększyć bezpieczeństwo firmowych finansów?

Wynajem to wygodna forma finansowania floty. Komfort, jaki daje przedsiębiorcy to także komfort związany z bezpieczeństwem finansowym i planowaniem budżetu. Jak to działa w praktyce?

Zarządzanie firmą, to sztuka rozwiązywania równań z wieloma niewiadomymi. Im mniej tych niewiadomych, im więcej zmiennych można zamienić na stałe, tym łatwiej jest planować, skalować, decydować i działać.

Istota wynajmu pojazdów użytkowych polega na korzystaniu z nowoczesnego narzędzia w ramach stałej miesięcznej raty, w ramach której zawarte mogą być także usługi związane z utrzymaniem floty, czyli ubezpieczenie, opony, serwis czy też gwarancja pojazdu zastępczego. Jak to wpływa na biznes?

  1. Łatwiejsze ofertowanie i budżetowanie zleceń

Przedsiębiorca wynajmujący pojazd w TRUCK CARE dokładnie wie, kiedy i ile za to zapłaci. Co więcej, wynajem chroni go także przed niespodziewanymi kosztami związanymi z eksploatacją pojazdu takimi, jak np. awarie pogwarancyjne czy przestoje. Tym samym koszty transportu można określić bardziej precyzyjnie, z mniejszym marginesem błędu, a co za tym idzie – łatwiej kosztorysować usługi i projekty. To z kolei przekłada się na konkurencyjność i stabilność finansową podmiotu.

  1. Optymalizacja zasobów i ich wykorzystania

To ważne w każdym biznesie. Jak pomaga w tym wynajem pojazdów? Najlepszym przykładem są firmy pracujące sezonowo lub w branżach, w których występują duże wahania popytu. Takie podmioty mogą podzielić swoją flotę na część stałą, utrzymywaną przez cały rok (np. w ramach wynajmu długoterminowego), a także sezonową, wynajmowaną na okres wzmożonej pracy. W ten sposób firma płaci za pojazdy wtedy, kiedy one zarabiają, unikając kosztów w „martwym” sezonie.

  1. Eliminacja ryzyka związanego z odsprzedażą

Po zakończeniu okresu wynajmu w TRUCK CARE klient może wykupić pojazd na własność lub go zwrócić. Sam decyduje co jest dla niego korzystniejsze. Zwrot samochodu czy naczepy ściąga z głowy przedsiębiorcy zajmowanie się odsprzedażą pojazdu, czyli jego przerejestrowaniem, przygotowaniem do zbycia, wystawianiem ogłoszenia i czekaniem na kupca. Dodatkowo, firma unika „mrożenia” kapitału w oczekiwaniu na sprzedaż, a także ryzyka wahania cen na rynku wtórnym.

  1. Mniejsze spalanie, mniej awarii

Flota TRUCK CARE składa się z nowoczesnych pojazdów, które gwarantują użytkownikowi efektywną eksploatację. Z kolei niski wiek samochodów przekłada się na mniejsze ryzyko awarii, a w konsekwencji przestoju. To ma szczególne znaczenie dla przedsiębiorców realizujących zadania w bardzo napiętym harmonogramie, na podstawie umów obwarowanych karami za niedotrzymanie terminów.

  1. Rozłożenie wydatków w czasie

Stała rata za wynajem w TRUCK CARE rozkłada koszty eksploatacji pojazdu na przewidywalne i łatwiejsze do udźwignięcia transze. To zdrowsze dla firmowych finansów. Przedsiębiorca nie musi się martwić o kumulacje wydatków związane np. z zakupem opon do kilkunastu pojazdów czy też przedłużeniem polis ubezpieczeniowych, które zbiega się w jednym miesiącu dla znacznej części floty.

  1. Bez niespodzianek

Awaria czy szkoda w pojeździe użytkowym może poważnie nadszarpnąć stan firmowego budżetu, szczególnie jeśli wydarzy się za granicą i dotyczy drogiego elementu pojazdu. W przypadku wynajętego samochodu przedsiębiorca ma to z głowy. Ryzyko awarii i kosztów jej usunięcia zostaje po stronie TRUCK CARE.

Autor: Przemysław Magnuszewski, Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów

Skontaktuj się z nami:

zadzwoń - bezpieczeństwo usługi

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

+48 660 123 000

Koszt połączenia wg stawki operatora.

Message

Napisz do nas

Masz więcej pytań skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy
Department

Znajdź oddział

Example Map Mapa oddziałów
Care

Jesteś już naszym klientem?

Załatw sprawę szybciej

Strefa Klienta